Babzsákkal, hogyan fogyhatunk le

A babzsák kiváló útitársunk lehet a fogyás során. Összeszedtünk néhány gyakorlatot, amit könnyen elsajátíthat bárki. Az is akinek egy kis maroknyi babzsákja van, de akár egy babzsák fotellel is végezhetünk gyakorlatokat.

Babzsák
A babzsák, és itt nem a bútordarabra, hanem az iskolából ismert maroknyi eszközről beszélek, kiváló segítség lehet egy komolyabb edzés során is. Kreativitással sokféle felhasználási módot találhatunk. Használhatjuk a gyakorlatok pontosságának növelésére, de akár a gyorsaságunkat is fokozhatjuk a segítségével.
Használhatjuk például a fekvőtámasz fejlesztéséhez, ha azt a hátunkra helyezve végezzük. Ilyenkor azonnal kiderül, hogy elég fegyelmezett-e a testtartásunk.
Ugyanakkor használhatjuk a babzsákot a lábaink és a csípőnk erősítéséhez is.
1. Üljünk le a földre, és vegyük a babzsákot a lábaink közé
2. Fontos hogy ne érintse a földet sem a kezeink sem a lábunk.
3. Lökjük fel a lábunkról a kezünkbe a zsákot.

A gyakorlat nehezebb, mint amilyennek elsőként hallatszik, de rengeteg előnye van. Az izmok erősítése mellett ugyanis az egyensúlyérzékünkre is jótékony hatással van.

Gyakorlatok babzsák fotelben
Bizony a babzsák-fotel is szolgálhat kitűnő eszközként az edzéshez. A fotel erősség hogy könnyen alkalmazkodik bármilyen testhelyzethez, így a saját testsúllyal végzett gyakorlatok kitűnő segédeszköze lehet.

Felülés a babzsák fotelben
Amikor bele ülünk a babzsákba, az valószínűleg meg fogja támasztani a hátunkat, de ezt most ne engedjük. Kicsit nyomkodjuk össze a zsákot, majd üljünk rá úgy, hogy az csak a fenékrészt támassza meg. Ebben a testhelyzetben a lábaink és a hátunk a levegőben van.

Végezzünk így hasprés gyakorlatokat. A zsák nemcsak a kényelmesebb ülőfelülete által segít, de abban is, hogy ne tudjunk megtámaszkodni, így tisztább gyakorlatot végezhetünk.

Fekvőtámasz a babzsák fotelben
A fekvőtámasz egy viszonylag nehéz gyakorlat azoknak, akik most kezdik karban tartani izmaikat. Szerencsére az első időszakban sokat fejlődhetünk attól is, ha könnyítünk a gyakorlaton. A gyakorlat a fotel méretétől függően változhat, alapvetően egy normál egyszemélyes babzsákkal kalkuláltunk.
1, Hasaljunk rá a babzsákra úgy, hogy az megtámassza lehetőleg a csípőnket is, de ne hagyjuk, hogy lábainkat a levegőben kelljen tartani, hiszen ez jelentősen nehezítheti a gyakorlatot.
2. Kezünket vállszélességben helyezzük a földre, és ebben a helyzetben végezzük a hagyományos fekvőtámasz mozgását.

Sokkal könnyebben el tudjuk így végezni a gyakorlatokat, hiszen kisebb súlyt kell megemelnünk, azonban erősíteni is fog a gyakorlat testünkhöz mérten. Fontos, hogy ügyeljünk arra, hogy a mozgás szabályos legyen és próbáljunk minél mélyebbre lemenni, hiszen ez fog eredményeket hozni.

Láthatjuk, hogy milyen sokféleképpen fel tudjuk használni a babzsákokat az edzés során. Maradjunk kreatívak és próbáljuk ki a fenti gyakorlatokat. Ennek következtében garantált, hogy további ötletek születnek majd a polisztirollal töltött zsákok felhasználására a fogyókúrás